18 juli 2006

Vertaalbureau.nl weer op pagina één

We hebben een poosje gejojood, maar met de laatste relevante toevoegingen aan de site en een paar prettige nieuwe links moet onze website er nu toch wel blijven staan: op de begeerde pagina 1 van Google met het belangrijke zoekwoord "vertaalbureau".

Beste lezer, vindt u ook dat de Vertaalbureau.nl-website eigenlijk niet alleen op pagina 1 hoort, maar ook op plaats 1? Dan hebben wij uw hulp nodig! In een eerder stukje over rankings heb ik verteld over een paar technieken om "onethisch" hoger te komen. Daar doen we niet aan mee. Maar in een reactie op een reactie gaf ik ook aan dat ik de opzetters van fake-sites en notoire link-uitwisselaars niet zal gaan aangeven, omdat:

  • ik geen aangever ben
  • die dingen er vanzelf uit moeten komen - het lijkt me uitgesloten dat op grond van mijn informatie de algoritmes ineens zodanig verfijnd zouden worden dat alles meteen zou worden opgelost
  • ik mijn energie liever besteed aan het écht goed en aantrekkelijk voor menselijke gebruikers maken van de Vertaalbureau.nl-site

U daarentegen heeft misschien zelf een website of een weblog, of weet een andere plaats op het web van waaraf een kwaliteitslink kan worden geplaatst.

Hebben wij wel eens een vertaling voor u verzorgd en was u er tevreden over, beveel ons dan bij anderen aan door een link naar www.vertaalbureau.nl te plaatsen: http://www.vertaalbureau.nl

Vindt u onze FAQ leerzaam, link dan naar http://www.vertaalbureau.nl/faq.php

Blogt u, overweeg dan een link naar dit weblog in uw blog roll te zetten: http://www.vertaalbureau.nl/weblog/

Diep linken mag ook, bijvoorbeeld:
Allemaal onder het motto: link naar kwaliteit, link naar Vertaalbureau.nl! En wees gerust: het zal niet onopgemerkt blijven.