09 april 2006

Vertaalmachine Nederlands Duits: 10 EUR

Lees dit eerst! Snel een vertaling met behulp van een vertaalmachine? Ga naar onze speciale pagina met links naar online vertaalmachines!

Goed. Mijn vorige post over dit onderwerp heeft weinig opgeleverd. Nou was die nogal lang, en ja, waarom zou je ook meewerken...

Daarom bij deze een goede reden om wel mee te werken. Wie hier is gekomen door te hebben gezocht op vertaalmachine nederlands duits, vertaalmachine duits nederlands, vertaalmachine nederlands-engels of desnoods gewoon vertaalmachines, en mij een verklaring kan geven waarom ik hier zo verschrikkelijk veel bezoekers op krijg, méér dan op veel relevantere keywords, KAN PROBLEEMLOOS 10 EUR VERDIENEN.

Stuur mij een mailtje met je uitleg. Als het om een of andere internetcursus gaat (wat ik denk, maar misschien zit ik er helemaal naast), stuur dan een link of een exemplaar mee. Is de reden heel anders, geef dan een uitleg die ik aannemelijk vind. Stuur je gironummer mee, dan maak ik het bedrag per omgaande over.

10 EUR voor 5 minuten werk - ik verdien minder. Let wel: je moet de eerste zijn die met de verklaring komt. Maar zodra ik een goede verklaring gelezen heb, zal ik deze post aanpassen. Dus lees je NIET dat de prijs al uitgekeerd is, dan is de kans groot dat ik nog geen goede verklaring heb ontvangen.

Update 12 april Ongelooflijk maar waar: de prijs is NOG NIET UITGEKEERD! Hoewel er sinds het plaatsen van dit bericht alweer een paar honderd bezoekers zijn gekomen die op Google de betreffende zoekreeks gebruikten, en ook deze pagina hebben gezien, nam niemand de moeite even snel 10 euro's te incasseren. Het kan dus nog! No strings attached!

Update 14 april EINDELIJK: we hebben een winnaar! Ik post de verklaring zo snel mogelijk. Je mag nog reageren natuurlijk, maar niet meer voor geld.

Update 21 april Nu pas gepost: Valerie Schulte Nordholt kraakt raadsel vertaalmachine. Take it away, Val.